torsdag 25 augusti 2011

Jag har namsdag idag.

Ligger hemma och är sjuk..
Det är en väldig tur att älsklingen är här som kan ta hand om mig (a)

Förut orkade jag i alla fall följa med honom till stan för att hämta ut ett paket. Som tur va så hade vi bilen (a)
Han hade köpt en present åt oss eftersom att vi hade 11 månader i fredags.

Det är ett pulver som man häller i i badkaret så blir vattnet som små små gele bollar som brukar finnas på spa. det ska bli supermusigt att kliva ner i ert sånt bad tillsammans med älsklingen, speciellt när man känner sig en aning sjuk och hängig..


Mamma kom hem med en present till mig också eftersom att jag har namnsdag. Hon hade köpt en te mugg och mitt favoritte :D Jag ha en likadan mugg tidigare dock inte samma mönster men samma form och jag älskar att dricka te ur den för den är så stor :D

Muggen:

Möstret som är på muggen heter Matilda.

Mitt favoritte:

Det är det högra.
Både muggen och tet är köpt på indiska.

Nu ska jag gå och fortsätta mysa med min älskling (a)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar