lördag 4 juni 2011

Gårdagen, sista dan i Göteborg på länge...

Vi vaknade inte fullt så sent som vi brukar! Efter en mysig morgon åkte vi in till frölunda torg för att kolla lite olika guldbutiker och annat. Bästa köpet, enligt mig:


Efter shoppingen tog vi oss ut till ett ställe för att träffa han mamma och hennes man för att bland annat köpa glass!! :D Och älsklingen skulle säga hej då till dom eftersom vi åkte tidigt på morgonen idag. Efter glassen gick vi ner till vattnet och hade det riktigt mysigt!! Och det var jättefint! :$

Nej jag kunde inte välja vilken färg jag ville ha på skeden :$



På stan hittade jag tre skor som jag vart lite småkär i :$ Men säg inget till älsklingen för han vart lite småsur när jag sa det :$ xd





När vi kom hem från stan gjorde vi värsta mastodontmåltiden, se själv!


Efter den jävligt mäktiga måltiden åkte vi för att hämta ut våra bio biljetter till Pirates of the caribbien I främmande farvatten i 3D.


Sen gick vi såklart och köpte godis det bleven utmaning för oss att försöka klara oss undet ett kilo med 325 olika sorters godis att välja på! Vi lyckades bättre än vanligt med 1,2 kilo pluss ett halvt kilo med tuggumi till mamma :$ 
När den väldigt bra filmen var slut satte vi oss på spårvagnen (jag börjar lära mig hur man tar sig hit och dit med dom) för att åka hem och göra massa tråkigt fix så som disk och packning. Vid ett somnade vi och vid 20 över 6 vaknade vi ^^
Nu sitter vi  lite halvtrötta på bussen till Norrköping där vi blir hemtade för att sen åka till Strandudden (stugan). Vi har precis kollat på RIO! :D Rätt bra faktiskt! :D






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar